Posting..Posting..Posting..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Dah lama tk update blog ni..hmmm..busy je ngan kerja(sebenarnya broadband kena potong)..harini hari isnin 30 januari 2012..tinggal dlm 2 minggu je lg aku sebelum aku akan posting ke store yg aku sndiri tk tau...Aku sendiri agak tkut untuk posting ke store yg aku tk biasa..yelah stiap store berbeza sistem kerja nya..setakat ni aku dah masuk 3 store trmasuk lh store yg aku training sekarang...stiap store mmg berbeza..dari corak pengurusan,staf,customer,dan macam2..yg sama hanyalah prosedur...

!4 Febuari 2012 aku akan posting..alangkah indah kalu dapat masuk store kemaman lg..hehe..tp aku rase agak susah untuk masuk kemaman semula..kecuali aku dah bkerja untuk satu tempoh dan diminta untuk transfer ke sana...tapi mana2 pun tkpe..yg pnting kerja dan pengalaman..tu aku kena cari sekarang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan