Termimpi-Mimpi....

Assalamualaikum dan salam sejahtera......

Harini dah masuk hari ke 3 kat department cook..semalam tkda masalah cuma pening cikit2 pasal date ayam..prosedur2 semua tkda masalah sgt nk ingat sbb bila kita buat secara auto nya blh ingt..hehe..cuma aku nk fokus pasal date,shelf life..tu je yg aku lemah ckit..smalam tk bnyk blajar pasal date ni..blik kerja semalam pun mata ngantuk..pagi ni bru tulis log book..dkat sejam jgak tlis log book ni..huhu..bgun dalam kul 11.30 trus mandi..tak pernah dibuat masa kt rumah dulu..hahaha..

Harini nk belajar bnda lain plak..yg pnting krja yg smalam aku buat aku akn kurangkan dan tumpukan pada krja yg blum aku buat..macam check temp. produk..aku tk buat lg smalam..harini nk buat..breading ayam pun blum lg..so harini tu lah mission imposible aku..hahaha

Malam td aku brmimpi..mimpi ape??mimpi kan kwn2 kt store Kemaman..pergghhh..sampai ke dalam mimpi..hahaha..kpd kwn2 yg aku rindui kt KFC Kemaman..aku akan blik blan 2 ni..brape haribulan??secret lh..mane leh bgtau..hahaha..aku akan ada 2 hari offday sebelum masuk ke store baru aku kt terengganu..dalam 2 hari tu harap2 dapat luangkan masa ngan family,kawan..dan tk lupa jugak buah hati yg lama tk jumpa..imah..hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan