Cuti Dah Nak Habis.........

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Dah dua hari aku menghabiskan cuti kt kemaman..mcm tk ckup je...huhuhu..esok dah nk blik KJ..malas plak rase..haha..tp nk buat mcm mane..td baru blik dari makan2 ngan kwan2..alhamdulillah dapt jgak belanja diorang semua..tkut jgak duit tk ckup td sbb ATM problem plak td..adoi...yg pnting duit aku ckup..hehehe..

Semalam bila g store perasaan aku rase mcm nk msuk dalam tu je..tp aku bkn lg staf kt sana..huhu..aku ada mntk nk masuk krja sehari ngan miss zana..dah tau tk blh..tp try lh kot2 blh kn..dapat jgak merasa kerja kt kemaman..mmg rindu nk msuk store kemaman..kalu blh dpt krja sehari pun jadi lh..hahahaha..aku pun tktau kenapa aku bgitu taksub sgt ngan store kemaman ni..hehe..aku blh katakan yg store kemaman ni dah kt dalam jiwa aku..manager2,staf2..semuanya trbaik lh..

Aku sdikit terkilan sebab aku tk dapat nk join sama2 ketika CER last check haritu..sebenarnya aku harap sebelum aku g ARMT ni aku dpt sama2 berjuang untuk CER ni..tp nk buat mcm mane..tkda rezeki..mgkin ada hikmah disebalik yg trjadi kn..kalu aku ada masa tu mgkin aku ada buat silap..tk dapat lh 90% tu..tapi perasaan kecewa tk dapat sama2 standby CER tu masih terasa...huhuhuhu

Lepas ni aku akan cuti plak 4 hari..insya allah aku akan blik kemaman..terima kasih kawan2 sebab masih ingat kt aku ni..huhuhu..mcm2 cerita aku dgr yg mmbuat kan aku ketawa..bestnya kalu aku pun ada masa tu..rindu saat2 macam tu...pagi2 esok aku akan brtolak ke KL..tk sempat nk jmpa kwan2 kt store mcm haritu..mnta maaf bnyk2...mntak maaf lg kalu kehadiran aku selama 2 hari ni ada yg trsinggung..terasa hati..aku mntk maaf..selamat maju jaya KFC Kemaman..buat yg terbaik untuk CER check 1st quarter tahun depan..KFC Kemaman is the best!!Forever and Ever!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan