Cook Department...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Semalam merupakan hari pertama aku dan ARMT2 lain kat store untuk belajar tentang department cook...agak meletihkan jgak..mgkin sebab tak mkn pagi kot..hehehe..proses pembelajaran tu takda masalah sgt sbb aku dah tau serba sedikit tentang cook ni walaupun tak banyak..ada beberapa benda yg aku blum tahu macam basuh colla,filter unit dan lain2..harini kitorang akan masuk store lagi untuk buat kerja2 kat cook..masa ni kitorang akan berdikari sebab tkda Training Officer yg akan guide kitorang..tapi staf2 ngan manager kat sana masih blh mmbantu kitorang...

Aku agak teruja lh jgak untuk mulakan krja harini sebab dah lama tk masuk store untuk buat operation..lagi2 kt cook..selama ni aku lbih pada backup dan cashier je..so masa ni lah ak kena train diri aku btul2 untuk mantapkan lagi skru2 yg msih longgar tu..huhuhuhu..

Rindu kat store lama tu tetap ada..sampaikan ada sorang staf kt store baru aku ni mengingatkan aku kt adik aku kt store lama tu..huhuhu..environment kt store baru aku ni jauh berbeza dgn store lama aku..store baru aku ni tak trlalu bz mcm store Kemaman..so ada masa lh jgak untuk aku belajar..

Satu mggu lbih aku akan berada dlm department cook ni..aku mngharapkan yg trbaik dari diri aku sndiri lh..kalu blh nk tau semua alang2 dah masuk jd ARMT ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan