18 Julai 2011

hrni pn tkda bahgian 1 dan 2...trus tlis stu cita pnuh untk hrini...pg td nk g kfc tlg2 kemas2 brg ckit..tp tkda knderaan nk g..jd aku g pkul 1 pas mak ngan abh aku blik...smpai sna smua bnda dh tkda..ksong dlm kfc tu..aku cma tlg sir isha ngan kak mary angkt brg2 diorang je..pnat giler..nsib baik bju tbal..kalu tk mmg bsah bju ngan pluh aku.huhuhu.selesai je krja tu aku lpak2 dan dlm kul 4 lbih aku blik...pastu g kfc blik sbb awang nk pnjm duit ckit...

mlm td aku kuar dgan wadi,samsul dan sorang lg yg aku tk knal..kwn samsul ngan wadi..rancangan awal nya nk kuar skali ngan kwn2 pmpuan..tp geng pmpuan lpak lain..yelh hri trakhir jmpa sblum brpisah sbulan...mazlia msih aku tkda kberanian aku nk tgur wlaupun ada pluang td..aku cma diam kn diri je...bodoh jgak aku ni..

hbis je lpak aku blik..tp aku tba2 sdar yg knci mtor aku hlng..hbis..nsib baik ada knci spare..tp knci spare tu tk sma pda bhgian kpala dia..knci asal ada knci lg pd hjung kpla dia..yg pkai motor legend tau lh..tp smua msalah tu selesai ngan bantuan achik dan kwn2 dia..tq pda korang smua..huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan