21 Julai 2011 - bahagian kedua

dlm kul 3 ptg td aku tdo..mata ngantuk ngat...dlm 3 jam aku tdo mak kejutkn aku untuk ambik along kt tmpat krja...aku bgun trus pkai sweater n cuci muka..pastu trus g ambik along...blik rmah aku on9 kejap..smentara tggu kul 8.45..malaysia lwn chelsea..huhuhuhu..

8.45 akhirnya tiba..aku tgk kt channel HD..tp commentatornya mat salleh lh..ahh..blasah jelh..bkn nk dgr ulasan..nk tgk bola..huhuhuhu..game td sdikit boring...torres pn main mcm kna dmam je...tp mlaysia main ok lh jgak...game tu hbis ngan chelsea mnang 1 - 0 je..tu pn gol chelsea td sbenarnya blm lpas dr grisan gol lg..tp biarlh..bola sepak kn...

hbis game td aku g kfc..nk tgk proses pmbaikpulihan kfc tu..tp syg smua dh dtutup ngan papan..huhuhu.aku blik dgn hampa..otw nk blik tu ada stu roadblock..mlm2 gni pn nk buat roadblock..aku brenti jelh lpas polis tu suruh aku brenti tpi jalan..berani krana benar kn..hahahaha.dia mntk lesen ngan roadtax..aku ngan bangga nya tnjuk lsen ngan roadtax aku..pastu dia sbut...31 MEI 2011..hrni brape hribulan???aku dgn trkejut nya ditambah snyuman manis brkata..alamak..lupa plak..hahahaha (gelak ni tk wujud masa kt roadblock td)..aku btul2 tk ingt yg roadtax aku dh hmpir 2 blan mati..adoi..bila ingt blik nk trgelak pn ada..hahaha.hrtu bru lg aku g dgun jmpa imah ngan moto ni..hahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan