22 Julai 2011

hri jumaat ku dimulakan dgn aku bgun pd pkul 1..msj dr imah memenuhi inbox aku..sruh aku bgun..hehehehe.aku mandi n trus g smbhyg jumaat..blik nnt lh aku msj buah hati aku tu...slesai smbyg jumaat aku blik ke rumah..prut mmg lapar..ada meehun goreng..aku mkn spinggan..huhuhu..pastu aku mkn plak nsi mnyk.hahaha.mmg bnyk aku mkn hrini..bila dh mkn ni pnyakit mngantuk mmg akan mnyerang..aku pn trtdo lh..huhuhuhu.best rase dpt tdo ni..huhuhu.dlm kul 6 lbh aku bgun..dgr kata nk g giant..hmm..aku pn tk prnah g lagi giant kt kijal tu..nk g jgak skali..smpai sana aku tgk tk rmai org..mgkn bila kwasan tu siap dibangunkn org akan mkin ramai..yelah..kt giant tu ada htan lg..mcm mane nk org pnuh dlm giant tu..tp ok lh jgak..tkdalh sesak sgt nk beli belah..huhuhuhu.tk bnyk sgt shoping..ckit je..tp hbis sratus lbih gak..hehehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan