16 Julai 2011 - bahagian pertama

hrini krja pg..blik dr krja smlam aku slot box smpai pkul 5.30 pg..pstu 8.30 pgsiap2 g krj..kalu krja pg mmg sush aku nk bgun awl..haha..msuk krja td aku dpt stu pggilan dr perodua..katanya dia baca resume aku dn nk aku dtg tmuduga..akhirnya aku dpt jgak dipanggil untk tmuduga.huhuhu.

td aku kna pnjat siling dr dlm ofis untuk bkak pntu stor yg trknci dr dlm..alhamdulillah tkda ape2..calar ckit je kt tgn ni..pastu aku buat opening utk dpartment cashier..

10.30 pg stor kfc kemaman memulakan prniagaan nya..first customer msuk..msa tgh ambik order miss lina bgtau yg aku lupa nk refill air batu..bila miss bgtau brulh aku tringat..hahahaha.mcm mane lh blh lpa..slalunya refill air btu ni bnda yg mula2 aku buat bila opening cashier..huhuhuhu

hrini agak bz..smpai kn mazlia yg ptt msuk kul 4 kna pggil msuk kul 2ptg..cian dia msa tu dia tgh tdo lg msa nozul naik kjut kn dia..biasalh krja kt kfc..kna brsedia stiap msa..bila aku msuk krja lpas rhat aku tgk mazlia tgh ambk order..hmm..nk tgk muka dia pn aku malu lg...ntah knp..wlaupun dia ckp dia tkda ape2 tp aku rase dia mcm mrah je kt aku..ntah smpai bila aku ngan dia akn mcm ni..smpai aku blik krja aku tk tgur dia sbb aku sgan lg..dia je yg tgur aku..hrap2 esok semua dpt jd mcm biasa.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan