Zoo Mini Kemaman..!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Harini seawal pukul 7 aku dah bertolak ke kemaman..sebab nk teman adik ana g hospital..bila sampai kemaman dia tak jadi g hospital sebab ada masalah cikit..huhu..jadi pastu aku ngadap komputer main game sambil pastu mata ni terasa mngantuk lah plak..hehe..aku pun trus tido..tido..tido..dan tido..

Tepat jam 2 petang aku bangun dan tiba2 dalam kepala ni terlintas nak g Zoo Mini Kemaman..hmm..cadangan yang baik..dari aku duk saje kat rumah baik aku g sana untuk cuba ambik gambar binatang2 plak..hehehe..so pkul 2.30ptang aku ngan adik aku,Hazril pergi lh ke Zoo Mini tu..dalam 15 hingga 20 minit jgak lh dari rumah aku ni..sampai je kat sana aku trus parking moto dan masuk dalm zoo tu..bayaran 10ringgit seorang untuk yang dewasa..jadi dua org 20ringgit lh..

Suasana dalam zoo tu agak panas..tp tu semua tkda hal lh..org malaysia kena lh tahan cuaca panas..hahaha..
Jumlah binatang yg ada dlm zoo tu tkda lh bnyk sgt..sbb tu Zoo Mini je nama nya..tp berbaloi lh jgak dgan 10ringgit seorang tu..kalu nk tgk gambar2 yg aku ambik kat zoo td blh klik sini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan