esok kna duk kt department cashier!!!!!!!!!

td miss lina tpon..dia tnya psal punch kad aku..msa tu aku tgah mkn mee sdap..sdap gler..huhuhu.pas mkn trus aku ambik pnchkad aku dan trus start mto legend tay6815 aku tu...preeeennnnnggggggggg!!!!!smpai kt kfc..tnpa lengahkn msa aku trus msuk ofis jmpa miss lina dn bg dia pnchkad aku..lpas bual2 ksong dia ckap esok aku msuk krja kt cashier..aku tk trkejut sbb sblum tu aku dh nmpak nama aku kt jdual cashier..hehehehe.mmg aku hrap pas blik dr champs challenge ni aku nk tkar department..smpai bila aku nk duk kt backup tu..so esok brmulalah krja aku kt kfc sbgai cashier..hai!!ape kabar??slamat dtg..blh sy dptkn pesanan encik??mkn sini ke bngkus??itu lh ayat2 yg akan kluar dr mlut aku nnt..huhuhuhuhu..ape2 pn aku akn cube yg trbaik..hrap2 pasni cpat naik pngkt.hehehehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan