Kelab Multimedia.......

dh 3 thun stengah aku brsama dgn kelab mltimedia yg brpengkalan di psmza..msa mula2 msuk hritu mmg aku tktau ape2..bila dh msuk bru aku tau kelab ni rupenya buat krja2 ambik gmbar n vdeo disamping buat editing..so dr stu lh mnat aku dlm bdang fotografi n editing ni brmula..msa tu aku dan 3 org kwn aku join kelab ni tp bila dh naik sem 2 6 org kwn aku join kelab ni..smuanya bdak2 kelas aku..so 10 org lh smuanya..jd bila snior2 ktorang kt kelab tu tmat blajar gliran kami plak yg akan menerajui kelab tu.....lpas kami hbis praktikel aku trus jd presiden..hmm..trkejut gak..tp tkpelh..rzeki aku lh tu..huhuhuh..blh dikatakn carta organisasi kelab tu dipenuhi dgn geng2 kelas DKE-S2..dh tu je yg tnggal..msa tu kelab dlm keadaan nazak lh jgak sbb tkda ahli..so tnga 10 org ni lh yg krap digunakn untk mnjalan kn tgas2 disamping bdak2 jnior yg cma 4 5 org je...tp bila kitorang hbis blaja kelab mltimedia mndapt smbutan luar biasa dr student2 bru..hngga skrg ahli kelab brjmlah 40 org..aku gmbira tgk keadaan kelab skrg..tk mcm dlu..cma prangai kbudak bdak kn tu msih ada dikalangan ahli kelab..diorang pn msih muda..tp hrap2 brubah lh jd lbih mtang ckit dlm sesetengah prkara..aku hrap kelab kesayangan aku ni akan trus maju n kekal di psmza..bnyk kenangan phit mnis kt kelab tu...miss my club....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan