Letih,penat,takda mood!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Harini aku rase sgt malas untuk msuk krja..penat,letih dan sewaktu dgan nya,,,blik krja smalam dalm kul 3 lbih..kul 4 baru tdo..pastu bgun plak kul 7.30 pg sbb nk g hospital...mata ni mngantuk giler...8.30 smpai hspital kul 11 baru smpai giliran jmpa dktor...70% masa mnunggu aku tu aku rase aku tdo..hahaha..kul 12tgah hari baru semua urusan aku selesai kt hspital..lpas tu trus g kfc untuk krja..

Masa masuk krja tu mmg aku rase tkda mood sgt..penat..buat krja pn slow je..tp nasib baik dari semasa ke semasa aku dpt speed ckit..cuma mata ni jelah mngantuk ckit..mkan pn tk lg masa tu..aku break kul 5.10ptg..tp naik hstel untuk mkn kul 5.30..sbb duk susun bun..aku saja punch card awal..sbb ada cashier yg blum break..nnt lewat plak diorang break..mazlia break 2 jam..miss farah 45 minit..nnt tkut bz susah plak cashier tk ckup..tu jelah yg mmpu aku buat walaupun aku rase letih sgt2..break plak sejam..ptutnya 2 jam..tp aku pham sbb tkda staf..

Masuk dari break plak lg sekali aku rase aku tkda mood..huhu..krja lg lembab dr mula2 masuk krja td..tkda smngat lngsung..mmg aku penat giler2 harini..mgkin trlalu lama bkerja smpai tido pn tk ckup..tp mcm tgah hari td jgak..slow2 mood aku mkin ok..smngat aku smkin ada..masa tu aku tk kisah lh kalu customer nk marah aku lambat ke apa ke aku tk kisah..kalu silap haribulan aku plak yg marah customer..hahaha..tp tkdalah smpai tahp tu skali..marah dlm hati jekot..hehehe

Balik krja td tk mcm semalam...semalam aku prepack coleslaw ngan nozul untuk order catering..mlm ni ada niat nk tlong prepack tp malas je rase..rase nk blik rumah rhat2,msj imah..tu je aku duk pikir..tp nasib baik kak mary ngan adik ana trun..sbb diorang morning pg esok..

Esok masuk kul 5 ptg..dapat jgak aku rhat kn badan lama ckit..nk tdo puas2 nnt..hehehe..kul 4 baru nk bgun..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan