Peluang...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Pertama sekali aku nk ucap alhamdulillah kepada Allah swt kerana aku mndapat berita gembira dari manager aku td..apa berita gembira itu??aku dpt peluang untuk pergi temuduga assistant manager..huhu..harap2 semua berjalan lancar nnt...

Walaupun aku gembira ngan berita tu tapi hati ni berat nk tinggalkan kawan2 kat KFC Kemaman..walaupun aku still dlm KFC tapi mgkin tk sama dgn KFC Kemaman..susah payah kerja,suka duka ngan kawan2 semua tu kenangan yg mmg tk mampu aku nk lupakan..tapi nak taknak aku kena tinggalkan jgak KFC Kemaman untuk prgi lbih jauh dan naik setapak lg dlm KFC ni..jika ada rezeki lah...dan aku juga harapkan sokongan dari kwan2 dan keluarga..

Semua kawan2 aku kt KFC Kemaman macam keluarga aku sndiri..gaduh2 pun baik semula..mcm adik beradik..sayang betul nk tinggalkan kawan2 aku ni..mcm2 kenangan kat KFC Kemaman..setahun lebih aku kt sini bnyk bnda yg trjadi..semua tu aku anggap pengalaman bekerja dan pengalaman dalm persahabatan..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan