Cuti dua hari..

Assalamualaikum...

Yeaaaa hari dan esok aku cuti..huhu..lepas balik kerja td kul 5 trus aku balik kemaman..haha..bukan ape..aku malas nk tido dulu sbb nnt nk g hospital plak..kalu aku tido jawabnya petang nnt lh aku bgun..hehehe..

Harini plan nk cari hadiah untuk acara pertukaran hadiah time meeting nanti..apa aku nk beli ye..huhu..tunggu petang nnti lh..hehe

Dah lama aku tak jejak kan kaki kt kfc kemaman..sekadar melihat dari jauh saja..teringin nk masuk dalam...tp aku takut terserempak dengan ana ngan mazlia..hmmm..aku cuba sedaya upaya untuk tidak berjumpa dan berhubung lagi dengan mereka..itu aku rse yg terbaik..

Walaupun aku dah lama tak pergi sana tp kfc kemaman tetap di hatiku..di situ aku dilahirkan dan mengenal dunia kfc..kawan2..aku rindu semua tu..rindu masa keluar makan ramai2..tapi sekarang dah takda..tapi aku harap semua tu akan wujud semula..walaupun tanpa aku..

#ejampijam13.1.2014.07.52#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan