Saman,lepak,adik ana...

Assalamualaikum...

Fuhhh..sekarang dah jarang sangat update blog ni..harini tibe2 terdetik hati ni nk update blog..hehe..walaupun tkda org bace aku akan update jgk sbb nnt aku akan bace.,hehehe

Harini aku off..plan aku pada awal nya nk bgun awal untuk prgi settle kan saman aku..tahun baru hrtu aku kena saman sbb tk bawa lesen..hmmm..tp polis tu ckp bwa je lesen tu kt balai dan saman tu blh settle..tp bila dh prgi sana tnjuk lesen dia ckp saman is saman..adooiii..melayang lg duit aku...aku pn balik dgn perasaan hampa...hmmm..

Aku terus blik hostel untuk tukar kasut..then aku pun balik kemaman..sejam je dh sampai rumah..sampai rumah trus cari makan..lapoooo..huhu..lpas mkn biasalah..mata akan layu..hahaha..sambil layan naruto aku pun tido..tk lama..kejap je..dlm sejam je tido pn..

Tepat 12 tengahmalam aku kluar lpak2 dengan ayie sambil borak2 kosong..kosong ke..hahaha..malam ni aku lepak tk lama..sebab kena bgun awal nnt..kerja tengahri plak esok..sebelum balik aku lalu depan kfc..manalah tau adik ana ada..tp tkda..huhu..rindu nk tengok dia..dah lama tk tengok dia..walaupun aku dah ucapkan 'selamat tinggal' pada adik ana tp aku tk dpt nk buang dia dr hdup aku..sebab tu jugak aku cuma mahu tengok dia dr jauh..

Sekarang tepat 1.56 pg..aku sudah mahu tido..dan berharap dpt mmpi yg indah..hehe..

#ejampizam8/1/2014#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan