Kuatkan semangat Hafizam..Anne..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Fuhhh..selesai hari ke-5 bekerja di KFC Endah Parade..harini agak busy di sebelah petang..malam pulak tak busy seperti malam2 sebelum ni..keadaan busy ni mungkin terasa disebabkan kekurangan staf..staf yg bekerja harini cuma 8 org je..memang kritikal..tapi walaupun 8 orang yg bekerja operation tetap berjalan lancar..staf kt sini aku tengok ada teamwork..walaupun dari department lain tetap tolong department yg kesusahan..good..huhuhu

Banyak lagi cabaran yang akan mendatang..semua tu aku harap aku dapat hadapi dengan baik..kepada anne..banyak2 bersabar..kita kat sini bukan datang relief je..kita datang relief sini sekali dengan nama baik manager2 dari Terengganu dan bos2 kita..kita kena buktikan yg kita manager2 dari Terengganu ni kuat mental dan fizikal..bukan manager2 yang MANJA...jangan kerja fikirkan diri sendiri..bila kita fikirkan orang lain dalam kita tak sedar kita makin kuat...

Setakat ni aku masih boleh bertahan..walaupun macam2 masalah ada aku nak buktikan aku mampu buat..aku harap anne pun mampu bertahan..kita kan ARMT Batch 11!!AAAAUUUMMMM!!!!hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan