Tempat Baru..

Assakamualaikum dan salam sejahtera...

Dah lama tak update blog aku ni..huhu..blog satu lg pun dah lama terbiar..mungkin asyik on9 pakai tab so rase malas nk update..berbanding pakai pc..ape2 pun harini aku update guna tab..hahaha..

Sekarang aku berada di kuantan setelah ditransfer ke negeri darul makmur..hati ni berat nak tinggal kan kfc kemaman..tp nak buat macam mane..dah kerja..dapt kerja di kfc kemaman semula bagaikan mimpi jadi realiti..sesuatu yg aku tidak jangkakan berlaku pada aku..tapi ku sangka kan panas di siang hari..rupanya hujan di tengahari..dan berlanjutan sampai ke saat ini..aku tak tahu sampai bila hujan akan melanda hati ni..hmmmmm...

Tapi aku tetap gembira..sebab kawan2 bagi sokongan.,namun hati ni tetap dilanda hujan..huhu..bibir mengukir senyuman tapi dalam hati...

Buat kawan2..aku selalu ingt korang..minum air ingt korang..tengok jam ingt korang..buka pintu belakang stor ingt korang..hehehe..macam mane tu?haha..

Kepada semua kawan2 tersayang..mnta maaf banyak2...mungkin ejam dah tk macam dulu..ada sebab..semoga semua hepy selalu..

Salam perpisahan...ejampijam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan