Kisah Ku Di KFC Bahagian 5

Assalamualaikum para pembaca..

Sudah masuk bahagian ke-5 dalam Kisah Ku Di KFC..untuk bahagian ke-5 ni aku nak ceritakan sedikit mengenai CCM Party di KFC..CCM Party ni maksudnya Celebrate Customer Mania..satu event yang diadakan untuk meraikan staf..sepanjang penglibatan aku sebagai staf KFC Kemaman aku sempat dengan 3 CCM Party..2010 dan 2011 dua kali..

2010 merupakan CCM Party aku yang pertama..pada masa tu CCM Party ni diadakan dengan gabungan 2 store..Kemaman dan Kijal..tempatnya dibuat kat KFC Kemaman..banyak aktiviti-aktiviti yang diadakan..masa ni lh kitorang nk bersuka ria..hahaha..nama pun party kan..huhu..pada CCM 2010 ni aku mendapat anugerah staf terbaik bersama dengan Farhan..haha..memang tak disangka lah..masa tu aku rase tak sampai 6 bulan aku kerja..malu-malu pun ada..haha..memang antara kenangan manis sepanjang aku kerja kt KFC..
Farhan menerima hadiah dari Miss Lina sebagai staf terbaik
Ni aku pulak..huhu

Mama Lina..terbaik!!
Kek khas untuk CCM 2010
Zamira,Nadia,Asmida,Faisal,Kairul
Aku takda..sebab ambik gambar..haha
Sungguh benor Sir Ishar
Faisal demam..tu muka tak senyum..hehe
Ehem ehemmmmmm
Berbaju kurung hijau tu adalah my teacher kat backup..Kak Mary Mariana..huhu

Untuk tahun 2011 pulak adalah CCM Party terakhir sebelum KFC Kemaman renovate..ramai muka2 baru yang ada..seperti parti sebelum ni parti kali ni tidak kurang hebatnya..untuk parti kali ni kami tidak bergabung dengan Kijal..100% KFC Kemaman..mungkin sebab staf ramai kot masa ni..

Senyum kak..huhu..adik ana kat belakang tu pun antara muka baru masa tu..sekarang dah otai..hehe
D.I.V.A
Mazlia..antara muka baru masa tu..Zamira dah otai masa ni..hehe
Diva ngan pakwa dia..huhu
Liza antara muka baru..
Pizo jadi pondan..haahaha
Mak andam tengah solek adik ana..huhu
Abang Pen..cikgu hamba jugak ni..staf terbaik..
Liza pun dapat staf terbaik jugak..
macam biasa..trademark kfc..haha
pada penghujung 2011 tak silap akhir bulan 11 ada satu lagi CCM Party..CCM Party ni dibuat serba ringkas..CCM Party tu jugak diselitkan sedikit dengan berita tentang pemergian aku ke ARMT..yang ni akan aku ceritakan pada masa akan datang..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan