Hari Paling Gila Bagi Aku..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

8 September 2011..hari paling gila bagi aku..kenapa???harini aku bekerja selama 17 jam kt KFC..hahaha..mula pada pkul 2 pagi smpai kul 11 pg..pastu sambung plak kul 6 ptg smpai kul 2 pg..kenapa??

Sebabnya aku nk duk kt department backup lh..tu je..rindu nk duk department lama..kul 2 pg tu aku kerja untuk siap kn order catering sebanyak 571 snack plate dan 3 barrel..pastu kul 6 ptg aku masuk blik krja sbb ada staf tk dpt msuk..aku ngan rela hati nk gantikan tmpat tu..sbb tringin sgt nk duk backup...hehe..sbenarnya aku tk kisah kalu tk dibayar untuk krja 6 ptg smpai kul 2 pg tu..asal dpt duk kt backup..

Memang department backup adalah feveret aku..suka sgt2 kalu tgk kt dlm jadual nama aku duk kt department backup tu..aku bkn lh bagus sgt kt deparment tu..closing pn lambat siap..kt backup tk lh tension mcm kt cashier..tension tu ada tp tk sehebat kt cashier..haha..

Harini pn agak bz..kelam kabut jgak aku  kt backup..tp best..mlm td aku krja ngan ayie n nozul kt backup..tp esok kena duk cashier balik..huhu..sdihnya..tkpelah..yg pnting krja walaupun tk suka duk cashier..

Tadi pn jalan mcm dh tk betul..mgkin penat sbb tk ckup tido..nsib baik esok masuk kul 4 ptg..blh jgk rilek2..ptg esok nk tgk buah pelam kt pokok..ada ke tdak aku tk tau..dh lma tk tgk buah kt pokok tu..haha..kalu ada nk bawak skit kt bdak2 kfc yg giler kn buah pelam ni..

Esok kena kuat kn mental lg kt cashier..stakat ni tkda lg aku ada masalah teruk dgn customer..stakat kena marah ckit dgn customer tu biasalah..pekak kn telinga kejap..tp harap2 tkdalah masalah lh..huhu..sekarang nk tido plak..nk rehat kn badan pastu kalu sempat nk g beli jam ngan tali pinggang baru..hehe..duit gaji dh masuk kn..kalu ada duit lebih skit nk beli beg duit baru..haha..beg duit ni dh lama..smlam beg duit aku hilang..trtinggal kt ATM..nasib baik org yg jumpa beg duit aku ni baik hati tlefon kakak aku bgtau yg dia jmpa beg duit aku tu..kalu tk kena g buat report polis lh..aku ni dh lah tkda masa..malas plak tu..ahaha

Duit gaji ni nk buat bayar konvo..bila ntah tarikh akhir untuk buat bayaran..aku pn tk ingt..harap2 sempat lagi..huhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan