Kepala Serabut..

Assalamualaikum dan salam sejahera...

Hmm..harini msuk krja mood aku di tahap rendah..mgkin lupa nk cas kot..haha..mula2 masuk krja aku lbih bnyk diamkan diri..pas lama2 ckit baru mood tu dtg..alhamdulillah aku tk trbawa bawa mood tu smpai habis krja..dr smalam lg mood aku tk tntu..trutama msa msuk krja..mmg low..pastu ok ckit2..

Harini smua ok kt department cashier..tkda masalah dr customer..staf2 pn ok je harini..mood baik..hehe..cuma td aku rase pnat je..dpt rehat pun kul 6 ptg..break 2 jam..tp aku msuk awal..aku break dlm sejam 15 mnit je..sbb aku fkir ibu ngan mazlia blum break lg..kalu aku msuk kul 8 lwat lh diorang break..aku tau sgt kalu cashier ni tk break dlm masa 2 atau 3 jam selepas masuk krja mmg kepala otak tu tension..kcuali lh kalu masuk kul 9 pg...masuk 9 pg kul 10.30 bru bkak kaunter..pas aku masuk break td aku trus suruh ibu handover..aku tgk dia mcm penat je..jd aku ambik kaunter dia n dia buat krja2 handover sbelum break...pas ibu break mazlia plak break..bila semua dh break bru lega ckit kt department cashier walaupun agak bz sdikit slepas 10.30 mlm..tk mcm semalam..yelah sales harini pun lbih bnyk dr semalam..

Esok aku akan masuk morning backup kul 8.30 pg...huhu..dpt jgak duk backup..tp tk blh trlalu gmbira sgt..sbb bila2 masa je aku akan dipanggil untuk cover cashier bila stor dh start bz n tk ckup cashier..aku tk kisah sgt pn..cuma bila beralih dr backup ke cashier ni mood aku akn trun sdikit..yelah..sape suka duk cashier..tp nama pun krja..kena lh dgr arahan org atasan walaupun hati berat untuk melakukannya..cuma prlu fkir positif je..btul tk??huhuhu..ok lh..mata pun dh ngantuk gila ni..sampai kt sini jelah aku menaip di sini..aku nk tido plak..tata;-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan