Aku Happy!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Harini aku hepy..kenapa??pertama..esok aku tk kena duk cashier..tp masuk morning backup dgn ana..hehe..kedua..terengganu menang semi final pertama dengan selangor tadi..hahaha..ketiga..ada birthday party kecik2 kt KFC td..huhuhu

Gembira hati ni bila Miss Lina bgtau esok aku masuk backup..harap2 esok semua brjalan lancar kt department backup..kalu blh smua nk smooth je..td closing pun smooth je..mgkin sbb tk bz dan ada
kak ju yg blik kul 12mlm..so ada jgak yg mmbantu aku ngan ayie closing..sebelum kul 2 semua dh siap..mamat ngan lan kt cook pun sama..mazlia ngan nozul kt cashier pun sama..blik awal lh jgak..tk mcm biasa..kdg2 tu kul 2 baru backup nk simbah lantai..td kul 12 lbih dah simbah lantai..huhuhuhu..kalu hari2 mcm ni kn best..hehehe..

Esok masuk morning..harap2 tk lewat lg..kalu blh pasni nk cuba masuk awal..tk macam sbelum ni yg kdang2 tu lewat beberapa mnit..yg paling dasyat lewat 1 jam stengah..huhu..cian kt ana yg morning sekali ngan aku masa tu..tido mlm ni nak set dalm otak yg nk bgun awal n masuk awal..semoga berjaya hafizam..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan