Tercapai Hajat...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah..bulan ni gaji aku sedikit sebanyak menggembirakan hati aku..bulan ni aku dapat RM1700 lah senang kira..berbaloi lh dengan penat lelah masa aku bkerja..bulan ni rata2 staf dapat gaji RM1000 ke atas..kalu tk sampai RM1000 pun dapat RM900 ke atas..semua tu hasil penat lelah bekerja..

Bulan ni aku nak beli handphone baru..aku tak pernah lagi beli handphone guna duit aku sendiri..aku cuma pakai semula je handphone kakak aku..ni bila dah krja dan gaji pun ok aku bercadang nak beli handphone..guna duit aku sendiri yg datang dari penat lelah aku sendiri...

Tadi tercapai jugak hajat aku nak belanja kawan2 makan..dah lama sebenarnya aku simpan hajat ni..malam ni baru tercapai..sebelum ni kesempatan tu tak ada..kali ni masuk je gaji trus aku belanja..insya allah lain kali ada rezeki aku belanja lagi..hehehe..

Esok aku kena g KFC KT2 untuk kelas Product Champion..kelas 4 jam je..dari kul 2 ptg sampai kul 6 ptg..aku tk tau lagi mcm mana kelas Product Champion ni..ni first time aku dgr pasal kelas ni..yang aku tau kelas ni pasal prosedur kerja2 dalam KFC..ni lh peluang nk belajar prosedur dgn lebih mndalam.harap2 lpas kelas ni aku dpt lah ajar balik staf2 baru buat krja ikut prosedur yg btul..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan