20 Ogos 2011..Bemula Cabaran Baru..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

4 hari lg KFC Kemaman nk buka..bila ke bandar je mst org tnya bila KFC nk buka..smua dh tk sbar nk mkn KFC..huhuhu..aku dulu 5 tahun sekali mkn KFC..tu pun masa raya..kumpul duit raya ni sbb nk mkn ayam KFC..haha


skrg ni pun isu video KFC kt youtube tu pn dh kurang..mngkin customer pn malas nk fkir2 kn lg bnda tu..yelah bkn semua KFC mcm tu..prkara tu trjadi pn sbb ada nya staf yg tidak brtnggungjawab..kt KFC Kemaman saya jamin kami semua baik2 belaka.wah..hehehehe

KFC Kemaman nanti akan brwajah baru..kpada yg selalu ke Casa Limbong tu mgkin blh nmpak KFC Kemaman yg dah berubah wajah jd mkin comey tu..pasni customer tkkn berpeluh2 masa beratur sbb aircond baru..hahaha..sejuk lh dlm KFC tu nnt..ruang beratur untuk customer pn dibesarkan..kaunter plak ada 5..satu kaunter khas untuk krushers sahaja..nnt warga Kemaman blh mkn Egg Tart ngan Krushers..Egg Tart ni aku rase sgt glamer dikalangan mereka yg prnah mkn egg tart ni..dr respon diorang rata2 kata egg tart KFC ni mmg sdap..hrga dia RM1.20 sebiji..mahal tu mmg mahal tp mgkin berbaloi dgn rasenya..sbb tu prmintaan Egg Tart ni selalu tinggi..

Egg Tart

Krushers

harap2 dgn keadaan staf yg tk cukup ni kitorang dpt handle customer ketika waktu busy..dgn prtambahn produk2 baru ni diharapkan sales kt KFC Kemaman mkin meningkat..and harap pas masuk krja nnt aku dpt lh naik pangkat ke Star 2 plak..hahaha

so kepada kwan2 aku yg sama2 bekerja kt KFC Kemaman aku ucapkan selamat kembali brtugas dan kuatkan lh mental korang untuk bulan pose dan hari raya nnt..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan