KFC Fun Zone Terengganu 2011 - bahagian ketiga

okay kita smabung lg cita pasal fun zone ni..dlm kul 11 lbih kitorang(aku,nazirul,fadli,sir mat) smpai dwan tu..sbnarnya kul 10 lbih dh grak tp kitorang g ambik van kt hostel mydin pastu blik smula ke kfc kt2 untuk ambik smua brang2 yg akan digunakn esok..siap smua brang angkt ltak dlm van kitorang pn mnuju ke destinasi yg spatutnya...iaitu ke sebuah dewan sekolah cina..

smpai je kt situ aku dn lain2 memunggah barang2 msuk ke dalam dwan..bila aku msuk je dlm dwan tu aku rase seronok dpt tgk pa system,speaker,kabel mic,snake cable pn ada..hahaha..dh lama aku tk buat krja2 multimedia ni..rindu sgt2..masa kt poli dlu aku ngan mmber2 kt poli lh yg bnyk buat krja multimedia untuk stiap event poli..event yg pling bsar aku prnah handle rase2nya kejohanan sofbal antara poli2..msa tu aku bru sem 2..bdak bru nk blaja..hehehe.tp mmg bila msuk je dwan tu aku tringat kt kelab multimedia..rindu plak nk jmpa adik2 aku kt sana..

krja2 untuk mngemas dwan trpaksa dimulakan agak lwat sbb dwan tu digunakan untuk stu mjlis prkahwinan..jd nk tknk kitorang trpaksa tggu lh diorang siap...dlm 12 lbih jgak bru dpt mula..msa tu kitorang smua diberi penerangan mngenai acara2 pda hri esok..mcm2 ada..dr acara untuk kanak2 hingga kepada acara ibu bapa..yg pling kelakar acara mkn naget dgn budu..hahahaha..unik gile acara ni..hahaha..dipendekkn cita sir anuar ckp tk smpat dh untuk ajar tarian yg keempat dn kelima..jd dia ckp just follow dia menari je..mmg msa tk smpat..sbb kami diberi msa untuk gna dwan tu smpai kul 2 pg je...sdikt hmpa..tp tkpelh..yg pnting event esok mst brjaya..

smpai hotel plak dlm kul 3..bkn reti nk tdo..sembang2 smpai ke pg.hahaha.dh lh kul 6.30pg nk kna ada kt sna..nazirul ngan sir mat tdo lh jgak dlm kul 4..aku ngan fadli plak duk smbang smpai kul 5.30 pg rasenya..hahaha..mmg mata ni tk blh nk tdo..tp akhirnya trlelap jgak..tp tk lama..aku trbangun dlm kul 6 pg..tgk sir mat pn dh bgun untuk g mandi..aku pn tdo kejap smentara tggu sir mat siap mandi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan