Hari Pertama KFC Kemaman Yang Berwajah Baru!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

harini hari pertama KFC Kemaman dibuka setelah sebulan ditutup untu krja2 membaikpulih dan menaik taraf KFC Kemaman..hari pertama aku jngka kan tk ramai org tp jngkaan aku meleset..hehe..pntu tk buka lg dh ada customer yg tggu dpan pntu..mmg rmai yg tk sabar nk tggu KFC bka..terima kasih sy ucapkan atas sokongan anda semua:-)

harini agak bz pada jam 6 ptg..yelah org nk bka pose kn..tmbahan plak ngan restoran yg menarik..kt dining atas tu mmg cun..nmpk eksklusif..wah..hehe..harap2 customer gmbira dgan penampilan baru KFC Kemaman dan servis2 yg kitorang bg..

harini tkda masalah kt cashier..walaupun sdikit tnsion dgn krja2 kt cashier tp aku ttap cuba bg yg trbaik..ayam tk jammed..tu yg pnting..kalu jammed pn tk lama..5 - 10 mnit je..yelah time tu tk bka pose lg..kalu ada mkanan pn blm blh mkn lg..huhu..keadaan kt cashier td mmg kelam kabut..4 org cashier dan dlm 3 - 4 org lg staf trmasuk manager yg sibuk melayan customer..tmpat plak sempit..trpaksa lh bersesak sesak..hehe..tp yg pnting kami tak cepat melatah bila dm keadaan bgitu..kami gunakan keadaan itu untuk brgurau sesama kami..so krja pn tk trtekan sgt..hehehe..aku pn suka mcm tu..tkda lh nk gaduh2..hehe

esok msuk kul 4 ptg lg..jd aku akan jd cashier lg untuk brbuka pose esok..harap semua customer yg beratur kt kaunter Hafizam td berpuas hati dgn servis aku..walaupun aku rase td aku sdikit lmbt dlm proses menyediakan order customer..hehehe..mntak maaf pada customer2 aku yg tdak berpuas hati dgn servis aku td..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan