Hari Kidal Sedunia..

Assalamualaiku dan salam sejahtera..harini aku nk brcerita pasal tangan..haha..aku sndiri pn tktau selama 22 tahun aku dilahirkan kt dunia tuhan ni bahawa ada satu hari iaitu Hari Kidal Sedunia stiap 13 Ogos..huhu..msti korang pn tk tau kn??sbb tkda yg wish kt aku pn slamat hari kidal..hahaha..mmg jd org kidal ni best..pada mata org nmpk unik..cewah..ada kwn2 tnya mcm mane ko tlis tgn kiri eh??aku jwab mcm ko tlis gna tgn kanan lh..hahaha..


jd org kidal ni ada susahnya..msa kt poli dulu ada stu kelas ni semua krusi tu skali ngan meja yg blh lipat tu..meja tu plak duk sbelah kanan..tkda pn yg belah kiri..so nk menulis tu kena adjust ckit lh..tk susah mane pn..lg satu aku kalu menulis kt buku msti aku snget kn buku tu..jd aku menulis dlm keadaa tulisan dr atas ke bawah..haha..korang pham tk??tk pham tkpelah..huhu..

kwan aku ada sorang kidal..tp bila mkn ngan sudu dia mkn gna tgn kiri..ramai aku tgk kt dlm internet ni (semua duk cerita pasal tgn kiri ni) kata bila mkn ngan sudu diorang guna tgn kiri..tp aku blh je gna tgn kanan..tk semua bnda aku gna tgn kiri..

ada jgak yg mngatakan org kidal ni lbih bijak..tp bg aku tu suma brgantung pada usaha msing2..mgkin org kidal ni diberi kemudahan untuk jd lbih bijak..sterusnya brgantung pada org kidal itu untuk berusah mnjadi bijak atau tdak..so siapa yg rajin dia akan dapat..kejayaan tidak dtg menggolek..btul tk??huhu
Jangan dekat!!aku tembak guna tgn kiri ni..lg power dr tgn kanan..haha.tom cruise!!

Angelina Jolie pn kidal jgak..
Lin Dan pn sama..Smash dia mmg power giler..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan