Cerita Dulu-Dulu..Lawatan pertama Kelab Multimedia!!!!!

assalamualaikum..ok kali ni aku nk cita kn sdikit mngenai lawatan kelab multimedia ke FINAS..untuk tatapan semua terutama kpada adik2 aku kt kelab..huhuhuhu..

sebenarnya lawatan kelab ni dh lama dirancang..masa tu krtas krja smua dh siap..pengarah pn dah lulus bajet..tp atas sbb transport lawatan tu trpaksa dibatalkan last2 minit..kecewa..sgt kecewa tp nk buat mcm mane..kalu lawatan tu jd kelab akan buat lawatan ke BTP iaitu Bahagian Teknologi Pendidikan..mgkin masa tu aku tkda pngalaman jd bnyk bnda aku tk prepared awal2..msa tu aku sem 3..



masa aku sem 4(latihan industri) plak faiz majid yg ambik alih tgas untuk bwak kelab ni keluar dr terengganu prgi lawatan..alhamdulillah dia brjaya..kali ni kelab akan prgi ke FINAS..salah satu tmpat pnting dlm industri seni tanah air..aku plak ngah buat latihan industri kt kemaman..jd susah ckit nk g..tp ape yg aku buat??of kos..ponteng..hahaha..lawatan tu 2 hari 1 malam je..jd aku ponteng sehari jek..sbb lawatan hri jumaat sbtu blik..

aku tk naik bas kt poli tp aku tggu kt rmah je..bas tu pun lalu kt jalan dkat ngan rmah aku..mmg tk sbar nk naik bas..faiz pn ada skali masa tu..huhuhu..smpai je bas aku mmg hepi giler..first time g lawatan ngan bdak kelab setelah aku gagal hritu..hehehehe..


Aku kat perkarangan kawasan FINAS
dlm kul 2 kitorang smpai kt FINAS..spanjang lwatan kami dipandu oleh pgawai FINAS..mula2 kami msuk ke Panggung Mini P.Ramli untuk diberi pnerangan serba sdikit mngenai FINAS..pastu kami dibawa jalan2 mlihat facilities yg ada kt FINAS..mmg best..yg aku pling ska msa kt blik video editing..aku ni mnat bnda2 vdeo editing ni..aku pn msa tu baru nk jejakan kaki dlm bidang editing..huhuhu..overall mmg best lawatan ke sana..mmg rugi kalu tk g..bnyk bnda blh blaja pasal mltimedia ni...

tu serba sdikit pasal lawatan ke FINAS hritu..walaupun aku gagal untuk bwak kelab ni g lawatan hritu tp msa sem 6 aku brjaya bwak kelab ni prgi lawatan skali lg..tk sia2 usaha aku..huhuhu..masa tu kami g MMU dan Galeri Perfileman..keseluruhan nya bh tahan lh..tp yg lawatan pertama lg best sbb kt FINAS bnyk bnda kami blajar..so harap2 pasni ahli2 kelab dpt prgi lagi lawatan..sem lpas dh g cameron untuk shooting kn??sem ni buat aktiviti lain plak k??jgn lupa ajak saya..hehehehe


Encik Zainal yang menjadi pensyarah pengiring
Kelab Multimedia di FINAS!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan