KFC Fun Zone Terengganu 2011 - bahagian keempat


masuk bahagian keempat..pg tu dlm 7.30 pg kitorang smpai kt dewan tu..suasana masa tu lengang..masih ramai yang tk smpai..perut pn dh lapar..jd kitorang prg ambik makanan dulu.hehehehe.siap je mkn aku tktau nk buat ape..hehehe.jd aku pusing2 cari krja..dipendekkan cerita sir ramzan sruh team maskot (kfc kemaman) ni jemput ibu bapa untuk duduk..mane2 ibu bapa yg dh dftarkan anak2 diorang tu kami akan jmput umtuk duduk kt krusi yg disediakan..kami buat krja tu smpai lh kami dipanggil untuk menari nnt.hehehe..

masa yg ditunggu2 pn tiba..kami dipanggil untuk bersiap sdia untuk menari..aku ingt kn bdak2 ni tgk kami mnari rupe2nya diorang pn menari skali..hehehe.yg ada kt atas pntas bkn staf dr kemaman je..tp store2 lain pn ada..diorang mmg sprting habis lh.hilang rase gugup ni.hehehe.time menari tu mmg best bila tgk bdak2 smua hepi.mak diorang pn ada yg menari..best..sambil2 bdak2 ni menari diorang pn dt hdiah..pmenang ni dipilih oleh sir anuar sndir..mane yg menari bgus mng lh..jd mkin brsungguh lh bdak2 ni smua.aku kt atas pntas ni dh brpeluh2...blum pkai chicky lg..bila dh pkai chicky mmg panas giler2..tuhan je yg tau..huhuhu.hbis stu bdan ni brpeluh..mmg pnas tk trkata lh..dh lh mcm nk lemas je duk dlm tu..huhuhuh.hbis menari tu aku rilek2 kn bdan..panas giler..peluh pn tk kering lg ni..

acara sterusnya adalah kt game stall..masa handle game stall ni aku tk sdar yg acara2 lain tgah brlangsung kt atas pntas tu.hahaha.mcm mane blh tk sdar..mgkin trlalu asyik sgt mlayan kerenah bdak2 ni..ape2 pn mmg best dpt main ngan bdak2..yg pling best bdak pmpuan umur mgkin dlm 2 taun kot..nk lmpar bola msuk dlm bkul tp dia cma lpaskan bola dpan kaki dia je.haha.bdak2 kn..jd aku pn bwk dia duk dpan bkul pastu sruh dia ltak bola dlm bkul..haha.main tipu mknanya..alah bdak2 ni dtg nk hepi..ape salahnya kita gmbirakn diorang ngan ibu bapa diorang kn..

keseluruhan event ni mmg best..mmg fun lh..haha.yg pling best time pkai chicky n trun bwah untk sama2 ngan bdak2 ni..mmg giler r..ada yg trik2..ada yg siap tnya laki ke pmpuan ni??hahaha..aku ni nk je jwb laki tp nnt lari plak bdak2 ni tkut.hahaha.walaupun masa tu aku rase mcm nk pgsan je (pnas siot dlm tu...dlm stengah jam jgak aku pkai chicky tu) tp aku ttap hepi bila tgk bdak2 ni gmbira dpt jmpa n ambik gmbar dgn maskot2 kfc ni..kalu ada pluang mmg aku nk g lg.hehehehe
Fadli-Nazirul-Aku(3 teruna dari KFC Kemaman.hehe)

Chicky(aku pakai chicky tu.hehe) brgambar ngan kanak2 di Fun Zone

Chicky aka Hafizam.haha

haha.aku ngan nazirul tanpa kepala kostum

kak mazlia nk jgak brgambar ngan ace n chippy.hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan