G-Shock dan topi Nike hitam ku yang baru..hehe

hahaha..knp bila mlm je susah nk tdo??aku tgk org lain ltak kpala atas bntal trus blh tdo..aku nk trlelap tdo pn blh jd boring..kdg2 tu tktau dh nk buat ape mlm2 ni..nk kuar kwn2 dh tdo..kalu kfc tk renovate aku blh jgak g sana..hmmm..jd aku ngadap jelah kmputer ni..fb,blog,fb,blog...yelah dh tktau nk buat ape kn..

hmmm..hrini aku bli jam baru..dh lama aku tk pkai jam..aku bli jam G-Shock..tp bkn yg ori k..aku tgk yg ori rm450..mhal siot..tu pun simple design je..tk menarik..jd aku just bli kt casa limbong je..rm40..cun pn cun..duk tgk2 jam tu aku trpandang cap nike hitam..hmm..rase nk beli je..lg pun kaler hitam tkda lg..aku trus pkai n bli skali ngan jam..rm55 hbis dlm msa 10mnit.hahaha

cap nike hitam

G-Shock hitam hijau


2 ulasan:

  1. wei ag dok area mne...? cri kt aq jam g-shock sbijik cmni bleyh...cantik do...

    BalasPadam
  2. ni 6ber aq..0124980965

    BalasPadam