Nasimah Binti Yusof..

Gambar kat sebelah ni lh Nasimah Binti Yusof iaitu buah hati aku.hehehe..dah 2 taun lbih kitorang kapel..cantik tk??tkdalh cantik mcm artis..tp bg aku sdap mata memandang..sjuk hati melihat..hehe..kwn2 biasa pggil dia ima atau imah..skrg duk blaja lg kt poli dungun dlm bidang mekanikal pembuatan..aku knal imah mlalui kwn aku..wani..tu pun sbb dia bgtau yg imah ni msuk blaja kt poli dungun sama dgan aku msa tu..jd aku mntak lh no imah ni dr wani..mula2 aku msj dia dh kena mrah..haha..yelah aku ni jnis main2..dia tnya aku jwab main2 lh..mrah giler dia..kbetulan msa tu dia pn tk shat..mgkin sbb tulah dia mrah kt aku kot..huhuuhu.12 januari 2009..tu tarikh aku mula2 knal imah..

first time aku jmpa dia aku dh lupa bila..tp masa tu ada stu event kt dewan besar..aku msa tu ngah practical kt kemaman..so msa tu aku cuti jd aku ambik kesempatan ni untuk jmpa dia...aku jmpa dia lpas event tu hbis..yelah msa event tu start aku ngah brtgas sbgai ajk multimedia..bila event tu hbis bru blh jmpa..

first time jmpa??tkut giler aku..aku mane prnah ajak pmpuan jmpa kt mane2..dia ni yg prtama..so bila dh jmpa tu aku trus brkenan..yg pling aku ska hidung dia..hahahahaha.mmg aku ska tgk hdung dia dr side belah tpi..kiut sgt.huhuhuhu.kejap je kitorang jmpa..sbb aku nk kemas2 brg plak dlm dwan tu..pastu sumpah aku tk blh lupa kn imah tu..first time rase mcm ni..kelakar plak bila fkir blik..aku ni ngan pmpuan pemalu giler..tp ngan dia tak..



10.4.2009 plak kami kapel..tk sngka aku tk tpuk sbelah tgan..hehe..lega rase bila dh luahkan perasaan aku ni..hilang beban..mmg hepi giler r time tu..huhu.start dr tu ak slalu jgak g dungun jumpa dia..time cuti jelh..masa tu tkda moto..lesen pn tkda..jd aku g ngan bas jelah..tu pun jmpa dlm poli je..imah ni pandai masak..tu yg pnting..walaupun tk sehebat mane tp nnt lama2 msti jd hebat kn??mmg aku nk cari prempuan yg pndai masak kalu nk kwin nnt..yelah sape lagi nk jaga mkan mnum aku kalu bkn isteri aku sndiri kn??bnyk pahit manis aku ngan imah..tp alhamdulillah walaupun kdg2 tu gaduh (hampir2 nk ptus pn ada) hbungan kitorang msih kekal smpai 2 tahun dan harap sgt kekal hngga akhir hayat..amin..



imah ngan aku..
peace2..hehe

suka tgk imah senyum..
close up view wajah imah..
Nasimah Binti Yusof..sayang kamu selalu!!

1 ulasan:

  1. Zam,Semoga Berbahagia ngn Nasimah Yusof,harap mu berkekaln sampai ke akhir hayat..

    BalasPadam