Mood Harini??Ok dan Tak Ok..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

hmmm..mlm ni aku tkda mood sgt..diam je..mmg aku selalu mcm ni bila kuar ngan kwn2..aku lbih suka mndengar dr brcakap..sbb aku tk tau nk cakap ape..aku ni bkn jenis bnyk mulut..

Kdg2 tu jeles plak bila tgk org selalu ada bnda yg nk dibualkan..aku dr dulu lg mcm ni..tktau kenapa..tkda masalah pn aku nmpk mcm ada masalah..cuma kdg2 je aku ni nmpk mcm gila2 cikit..ntah lh..org pn bosan kot dgn org jenis mcm aku ni..yelah bila org duk cakap2 aku cuma emm..ye..gitu jek..ntah lh..aku pn tktau ngan diri aku sndiri..

krja harini tkda masalah..smua nya ok..mood aku time krja pn ok..walaupun bz tp masih blh trsenyum..esok tktau lh mcm mane..mgkin sbb penat kot..cuma mlm td jelah aku bnyk diam kn diri masa kuar mkn ngan kwn2..tp aku rase aku selalu jgak diamkan diri bila kuar mkn ngan kwn2..bkn aku tk suka tp aku mcm malas nk bercakap..aku ni bkn jenis bnyk mulut..lbih suka mndengar..dlm kepala ni ada jgak bnda2 yg aku nk bualkan..tp tulh..berat mulut..sbb aku ni tk pndai bercerita..tkut org boring plak..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan