masa untuk bersahur!!!

harini hari ketiga berpuasa..aku kejut imah bangun sahur..semalam pun dia pesan suruh aku kejut dia..nanti dah kawin imah pulak yang kejut aku.sebab imah yang masak.hahahaha.harini macam biasa mak masak nasi goreng dan jugak naget.hehehehe.kalu dulu mak goreng naget je..makan dua ketul,air seteguk terus masuk bilik tido..sebab dulu memang payah nak makan nasi pagi2..sekarang ni boleh pulak makan nasi time sahur..hahahaha.tapi kalu takda makanan sangat pun aku minum air je seteguk..sekurang kurangnya dapat pahala bersahur tu... tahun ni aku tak tau nak beli baju melayu ke tidak..yelah..kalu aku beraya pun aku kena beraya kat kfc...mungkin aku pakai baju lama je kot..entahlah..masih duk fikir lagi..sebab aku ingat nak buat cermin mata baru..dh lebih 3 tahun cermin mata aku ni..power pun kena tambah..huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan