Rindu kt kelab..


haha.dh lama aku tk g poli jenguk adik2 aku kt kelab..rindu giler kat diorang..tp nk buat mcm mane..blum ada masa lg nk g walaupun ada sekali dua ak g dungun haritu..bkn tknk singgah..tp tulh..segan plak ngan cik mat..lama tk dgr kabar dia..agak2 nya dia marah tak kat aku??huhuhuhu..

kelab multimedia skrg ni dh tk mcm dlu..mgkin diorang smua prlukan sdkit msa untk sesuaikan diri dgn pentadbiran dan pngurusan kelab..aku pn dlu sma mcm diorang...prlukan msa untuk pikul tggungjawab sbgai presiden ni..alhamdulillah smua brjalan dgn baik wlaupun ada kelemahan yg aku tk dpt baiki..aku hrap mane2 yg ada lg kt dlm kelab tu dpt buat yg trbaik untuk bgunkan kelab..korang smua blh buat lh..hehe


Anis dan Hidayu..antara ahli perempuan dalam kelab multimedia;-)
Ni plak Faridah dan Afifi..
Anis dan Hidayah ketika lawatan kelab..

masa aku jd presiden kelab memang kekurangan ahli..mmg msa tu rmai yg fkir kelab ni akn trkubur..yg ada cuma geng2 aku yg 10 org ni..pastu geng pmpuan ida,pidah n the geng..pastu junior dr sem 1 beberapa org..wlaupun ada dlm 20 org tp tk smua dpt brtgas bila ada event..10 org ni dtg dr stu kelas..so susah lh bila nk tarik smua untk brtgas..yg pompuan pn sma..diorang dtg dr stu kelas jgak..tp ats komitmen yg diorang bg kelab ni blh survive..mmg trbaik r diorang ni..hehehe



Zubir dan Din..Antara ahli yg  sentiasa bg komitmen dalam kelab
Din dan Lokman ketika lawatan kelab ke MMU
Syawal..Antara ahli yang terbaik..

Faiz..Naib presiden kelab Julai 2009 - Jan 2010..

antara event yg aku suka adalah MSK..MSK 2010 mmg trbaik bg aku..team multimedia msa tu trdiri dr mantan2 dan ahli2 kelab..msa tu aku tk brapa knal sgt ngan bdak2 bru ni..yelah msa tu aku dh hbis blaja pn..jd msa tu lh aku cube knal2 ngan diorang smbil bg tnjuk ajar..diorang bgus..aku dpt tgk komitmen diorang sbgai ahli bru..aku rase lega dgn ada nya diorang semua..sblum aku serahkan kelab ni pda faiz majid kelab ni msih kekurangan ahli..dgn khadiran diorang semua aku hrap kelab ni dpt brtahan dan mnjadi lbh baik..skrg kelab ni dh rmai ahli2nya..cuma pngurusan kelab prlu dimantapkan lg..antara ahli2 kna ada sefahaman..komitmen pling pnting..
Dari kiri : Faiz Majid,Aku,Firdaus,Fadli,Din
Yang ni ahli2 perempuan dari sem 2(waktu tulah..skrang  dah sem 3)..

Faiz Majid..Presiden kelab multimedia selepas aku.

Faridah ngan Ida pn ada mmbantu adik2 junior msa tu..hehe

Team Multimedia untuk MSK 2010..mmg terbaik!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan