KFC Fun Zone Terengganu 2011 - bahagian terakhir

ok dah masuk bahagian terakhir..huhuhuu..hbis je event fun zone tu macam biasalah..kena kemas balik..semua barang2 yang digunakan kena dihantar balik ke tempat yang sepatutnya..siap je kemas barang2 tu sir ramzan buat satu meeting singkat..just untuk ucapkan tahniah dan terima kasih kerana event fun zone 2011 ni berjalan dengan jaya nya..alhamdulillah..memang satu kepuasan bagi kami yang turut serta dalam kejayaan ni..lepas tu sir ramzan suruh pergi ke batu burok..masa untuk makan..hehehehehe..

dah lama aku tak g batu burok..last sekali aku g masa champs challenge haritu..huhuhu..suasana kt situ macam biasa..cuma masa tu ada satu pertandingan taekwando...aku tk gi tgk pn..sbb tk minat.hehehe..selesai je makan kami g anta barang2 blik ke KFC KT2..kejap je angkat barang2 tu..yelah ramai jgak yg tlg angkt..kt KFC KT2 aku ngan yg lain duk lpak2 je kt dining atas smbil duk bluetooth gmbar2 msa kt fun zone td tu..haha.ska sgt dpt tgk gmbar2 tu..mmg aku rase seronok sgt kt fun zone td..rase nk g lg..hehe

wktu pun dh mkin lwat msa tu..jd aku,nazirul,fadli g stesen bas untuk bli tket bas..duit tiket sir ramzan dh bg..jd aku kna bg tiket ni kpda manager aku nnt..tp malang btul nsib kitorang sebab tket untuk blik kemaman dh tkda..untuk bas sp bumi jelh..zamira bgtau yg bas tong aik mgkin ada..aku pn lpa yg ada bas stu lg ni.hehe.jd kami pn g lh tnya kt tmpat jual tiket ni..yg ada cuma kul 5..time tu plak 5 mnit lg nk kul 5..yg pmpuan tkda masalah..yg masalahnya kami yg lelaki..beg kami smua ada dlm keta sir mat..sir mat plak msih hntar brang2..jd trpkasa lh bg bdak pmpuan blik dlu..jd tggalh kami brtiga kt stesen bas tu smentara tggu sir mat dtg..huhuhu..tp ape2 pun kitorang ttap blik kemaman..tp naik bas kul 9 lh..sementara tggu kul 9 tu kitorang smpat lg g karoke.hahahaha.pas karoke mkn2 n tggu bas blik kemaman...................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan